GØR EN FORSKEL

FOR ANDRE 

- HVER DAG


RECEPTIONIST

Elsker du at møde mennesker, interagere med dem og guide dem videre? Som receptionist hos os får du muligheden for at arbejde med mennesker og yde enestående service til besøgende og dine kollegaer. Du bliver virksomhedens ansigt udadtil og en central del af den gode oplevelse for alle, der henvender sig. 


Du er glad og positiv af væsen og dit hjerte banker for den gode kundeoplevelser. Du motiveres af at skabe den bedste oplevelse fra start til slut, og du kan levere service i topklasse.


Vi søger en receptionist, der vil udfylde værtsrollen og være det første smilende ansigt, man møder som gæst

-  eller den imødekommende stemme i telefonen.



Du modtager gæster. Du betjener telefonen. Og du trives med at få alle til at føle sig velkomne og godt hjulpet.


Du er personen, der guider kunder og samarbejdspartnere, når de besøger os eller ringer til os. Du hjælper dem videre og får sat dem i forbindelse med lige præcis den medarbejder, som kan hjælpe.


Som receptionist bliver du en meget vigtig ambassadør for vores virksomhed, hvor hjælpsomhed og evnen til at finde løsninger er grundlæggende værdier.


Din opgave bliver at hjælpe vores kunder og samarbejdspartnere med alle deres servicebehov.


Du får en varieret og spændende arbejdsdag som en del af et dygtigt team på en arbejdsplads med højt til loftet.

Opgaver

  • Modtage gæster i huset
  • Telefonbetjening
  • Sørge for at showroom, reception og venteområde fremstår præsentable
  • Support og koordinering i forbindelse med onboarding af nye medarbejdere
  • Koordinering af møder og arrangementer
  • Rejsebooking
  • Diverse administrative opgaver

 

Hvem er du

  • Professionel fremtoning 

  • Glad og imødekommende personlighed

  • Kendskab til Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

  • Flair for administrative opgaver

  • Erfaring som receptionist eller lignende er en fordel

  • Teamplayer, der tager ansvar og ejerskab

  • Skriftlig og mundtlig dansk på højt niveau

  • Gode kundskaber i skriftlig og mundtlig engelsk

 

Det praktiske

Stillingen er på 32 - 37 timer/uge. Vi foretrækker, at opgaverne varetages af én ny kollega. Alternativt vil vi ansætte to med et lavere ugentligt timetal. Er du interesseret i det, vil vi også gerne have din ansøgning. Her bedes du angive dit ønskede timetal. 


Arbejdstiden ligger i tidsrummet

  • man-torsdag kl. 07.00 – 15.30
  • fredag kl. 07.00 - 12.15


Dit arbejdssted bliver vores hovedkontor på Egeskovvej 10 i Horsens. Din nærmeste leder bliver vores adm. direktør og indehaver. Hos os får du selvfølgelig også frokostordning, sundhedsforsikring og pension. 


Søg jobbet

Har du lyst til at vide lidt mere?

Så skal du ikke tøve med at kontakte adm. direktør Jeppe Rasmussen på tlf. 40 33 86 89.

Ved du allerede nu, at det er her, du skal være, så kontakt os i dag.


Ansøgninger gennemgås løbende og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet, så send CV og ansøgning med det samme til job@ysm.dk


Vi glæder os til at høre fra dig!

 


Du er velkommen til at ringe til os med det samme eller kigge forbi. Du finder vores kontaktoplysninger herunder.

BLIV RINGET OP

Udfyld formularen og vi ringer til dig!

 
 
Entreprenør- / landbrugsmaskinmekaniker
Receptionist
 
 

BLIV EN DEL AF TEAMET

Bliv en del af vores problemknuser-team og hjælp
os med
at holde vores kunder kørende